آیین نگارش و مکاتبات اداری

آیین نگارش و مکاتبات اداری

آموزش اداری
1403/02/30
آیین نگارش و مکاتبات اداری
آیین نگارش و مکاتبات اداری

آیین نگارش اداری، شیوه صحیح نگارش نامه در چارچوب سازمان یا اداره است که از طریق آن می توان درخواست یا هدفی را در ظاهری درست با محتوایی دقیق و مناسب به مخاطب منتقل کرد. این مقوله از سویی بیانگر میزان دانش نگارنده و از دیگر سو نشانگر توانمندی او در برقراری ارتباط با مخاطب است. ممکن است تهیه نامه اداری در نگاه اول کار چندان پیچیده‌ای به نظر نرسد، اما بهتر است بدانید که صدور، وجود و ارسال هر نامه در یک سازمان، ممکن است تبعات حقوقی، مالی و اداری زیادی برای نگارنده نامه یا امضاکننده آن در پی داشته باشد.

شما هم نظر دهید

نام:
ایمیل (نمایش داده نمی شود):
آدرس وبسایت یا وبلاگ (در صورت تمایل):
متن نظر:
«لذت آموزش مجازی را با ما تجربه کنید»
شرکت توان آفرین وستا با هدف ایجاد تغییر و در جهت توسعه و بهبود شایستگی فراگیران تاسیس و در راستای انجام رسالت خود افزون بر صداقت کاری، از کادری کاملاً کارآزموده و با تجربه و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی برخوردار است.

ارتباط با توان آفرین وستا:

ورود ثبت نام راهنما ارتباط با ما
نماد اعتماد
© کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت توان آفرین وستا می باشد.